Japa knihovnička

Případy Kjóko Karasumy

ISBN: 978-80-7413-064-9

Případy Kjóko Karasumy 1

První díl nové série, vhodné pro čtenáře 15+. Úspěšná manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Existence „odlišných“ je v Tokiu roku 2050 nežádoucí, a proto je také v politickém zájmu ji utajit. Příběh plný akce i detektivních záhad.

ISBN: 978-80-7413-090-8

Případy Kjóko Karasumy 2

Druhé pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Děsivá smlouva uzavřená v dávných dobách mezi lidmi a odlišnými před časem vypršela. Výskyt odlišných v Tokiu po roce 2050 stále narůstá a speciální Útvar pro boj s nelidskými zločiny se potýká se stále větším množstvím problémů. Navíc se zdá, že je do celé věci zapleteno i několik vládních činitelů. Podaří se Kjóko a jejím kolegům celou záležitost vyřešit? A odhalí také tajemství, které se skrývá v její minulosti?

ISBN: 978-80-7413-093-9

Případy Kjóko Karasumy 3

Třetí pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pradávná smlouva mezi démony a lidstvem je podle všeho konečně zlomená: oni napadají a požírají lidi dokonce i na veřejnosti a za denního světla. Všechno naznačuje tomu, že válka je na spadnutí, a šéf útvaru pro boj s nelidskými zločiny Mitamura proto s otevřenou náručí vítá Miki Sugiuru, bývalou příslušnici SAS, která jim přichází na pomoc. Mladičká Kjóko Karasuma a její parťák Raymond Kumano bojují s časem i s rostoucím násilím v ulicích Tokia. Kjóko navíc musí zjistit, zda jí v žilách skutečně koluje krev démonů. A pokud ano, na kterou stranu se v boji postaví?

ISBN: 978-80-7413-114-1

Případy Kjóko Karasumy 4

Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Smlouva s démony přestala být dodržována a napětí mezi oběma stranami neuvěřitelně vzrostlo. Jednání, která měla pomoci uklidnit napjatou situaci mezi světem lidí a démonů, ztroskotala a situace přerostla v otevřenou válku. Pro boj s démony policie vytváří antidémonskou ozbrojenou jednotku, kterou tvoří ti nejlepší z nejlepších, shromáždění z celé země. Kjóko si začíná uvědomovat, že v jejích žilách skutečně proudí krev démonů; Raymonda sžírá touha po pomstě za zavražděného parťáka. Mezitím se blíží první nasazení ozbrojené policie…

ISBN: 978-80-7413-121-9

Případy Kjóko Karasumy 5

Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pro boj s démony se policie rozhodne vytvořit antidémonskou „ozbrojenou policii“, tvořenou těmi nejlepšími z nejlepších narychlo shromážděnými z celé země. Válka mezi Oni a lidmi uvrhla do naprostého chaosu celou japonskou politickou i finanční scénu. Kanó usilovně pracuje na svém plánu změnit severovýchod Japonska na říši Oni. Kjóko se musí vyrovnat se zjištěním, že jí v žilách koluje krev démonských králů. Kanóovi se podaří uštědřit ozbrojené policii drtivý úder a uniknout. Jaké úmysly se za jeho šílenstvím skrývají…?